4 Nisan 2012 Çarşamba

Dünya Ya Böyle Olsaydı? Mutlaka İzlemelisiniz

11 yorum:

  1. engelli insanların yaşadıklarını çok iyi anlatan bir video. Empati kurabilirsek onları daha iyi anlayabiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Keşke buna benzer olabilseydi. O zaman engellilere asıl engelin biz insanların olduğunu daha iyi anlayabilirdik. Onlara engelli sıfatını takarak, onlara sınırlar çizenin biz olduğunun bilincinde olurduk. Daha güzel bi' dünya için hep birlikte el ele. Empati kurmak yeterli. Sevgi ve saygı her şeyi açar.

    YanıtlaSil
  3. en büyük engelimiz engelli olmayan insanların düşüncesiz olmasıdır.harcadığınız emek için sizi tebrik ederim inşallah herkes bunlardan bir ders çıkarır

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel emeğinize sağlık abla

    YanıtlaSil
  5. video çok etkileyici tebrkler...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel video teşkkürlr bizimle paylaştığın için

    YanıtlaSil
  7. video çok güzel teşekkür ederim paylaştığın için

    YanıtlaSil
  8. başarılı bir çalışma olmuş, tebrikler..

    YanıtlaSil
  9. herkesin ders cıkrabileceği çok güzl bir video emeğinize sağlık paylaşım için tesekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir video.

    YanıtlaSil
  11. her gün karşılaştığımız ve malesef birçoğumuzun görmezden geldiği bir durum,bu durumu göremeyenlerin gönül gözleri açılır inşallah,emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil